December 22, 2020

[1992] 屬雞的男人 (鄒靜 飾 Mimi)


經過 <我愛玫瑰園><魅影迷情> 等嘅訓練,阿靜已有幾次演舞小姐嘅經驗,喺呢套由廖偉雄、陳秀雯、李家聲、林穎嫻主演嘅 <屬雞的男人> 入面,已經老江湖到可以隨時上晒身咁講 '知啦媽咪' 同 '飲啦真係乖啦' 等豪氣對白,掂呀!


故事講到廖誤以為自己身患絕症,橫死掂死決定去夜總會玩返夠本抵返條數,但自己枚又唔識猜,宵夜又唔願食,結果胡裡胡塗做水魚,派晒啲錢比阿靜成班囡囡就走人,不過阿靜都算醒識錫身,片段所見其中一個姊妹攞到錢後搏到盡,一嘢咀落廖塊面度,但阿靜就博大霧,只係揩吓拍吓佢個面珠墩就過到骨哈哈。

-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment