October 3, 2020

[1991] 鬥戲群星會 (節目助理 鄒靜)


除咗上回介紹嘅 <IQ遊樂場>,阿靜同期亦擔任由鄭丹瑞、羅慧娟主持嘅訪談遊戲節目 <鬥戲群星會> 嘅助手,繼續做禮物小姐報吓分遞吓獎金獎品。


有別於上次一男一女嘅助理編排,今次只派一位靚女輪流幫手,十三集入面先由阿靜打頭陣出現喺前四集,之後有佢訓練班嘅好姊妹馮敏清、祝文君同顏仟汶接力。


節目團隊睇落都好錫阿靜,除咗肯比機會佢打頭陣,兩位主持亦能夠喺節目入面嗌到阿靜嘅中英文名,仲知道佢係嚟自蘇州,存在感唔弱,不過阿靜仍未搞得掂廣東話嘅聲調,有一集聽到佢將累積獎金讀成「裡直」獎金哈哈。

-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment