February 22, 2016

[1994] 江山如此多FUN(第二輯) (主持 鄒靜)


繼續介紹阿靜同黃霑、江欣燕、馬浚偉、鄧飛一齊主持嘅經典歷史常識問答節目 <江山如此多FUN(第二輯)>,可能大家會問點解分開寫第一輯,仲要中間夾住個 <黃浦傾情>,其實呢兩套係阿靜較早拍落嘅 (髮型仲係93年尾/94年頭嘅長髮),反而今次呢輯係一個分水嶺,既夾住新碟宣傳,又配合暑假呢個藝人黃金宣傳檔期,所以阿靜喺形象上有明顯改變,亦都因為今輯集數較多,負責嘅環節又多咗,感覺就好似阿靜每個禮拜都陪住大家過咁 (存在感極強嘅94年!),實在係一個好機會重新記錄阿靜每次嘅造型同狀態。


第1、2集


阿靜唔再懶就咁一味留長啲頭髮就算,開始玩吓呢款中長度髮型,效果唔錯呀,無晒娘味又夠YOUNG,至於衣著就跟大隊,經常性白色打底衫配吊帶裙,係'94女星嘅常見打扮。


今輯多咗個新環節 <難分真與假>,入面刻意將歷史故事改到錯漏百出,一眾嘉賓就要鬥數當中錯處,而第1集就做咗 <新烏江自刎>,飾演虞姬嘅阿靜同飾演項羽嘅馬雙雙自刎。


第3集


紅粉緋緋嘅阿靜,不過失策在對布鞋唔襯連身裙囉哈哈,呢集有啲搞笑,當問到 '縮骨遮' 嘅普通話點講時,霑叔就派普通話人阿靜做評判兼講MODEL ANSWER,呢啲理應一早夾好,但唔知點解本身匿喺後台安守本份嘅阿靜比霑叔急CALL之後,居然喺鏡頭面前有啲不知所措,仲係咁問咩事嗌佢,好似毫無先兆咁,讀完答案後又戰戰兢兢咁話入返去先,好似好怕阻到大家咁。


今集 <難分真與假> 嘅 <新馬嵬驛之變> 又有阿靜份,飾演楊貴妃嘅阿靜抱住個假B喺飾演唐玄宗嘅馬面前服毒自盡。


第4集


傳說中嘅'94大熱露臍裝! 襯得唔錯,條藍色花裙好得,全身好夏日清涼嘅感覺。


今集加播新拍嘅 <問誰領風SHOW> 北京特輯,睇嚟霑叔真係幾錫阿靜,帶又帶佢上去,對住佢又好似好開懷咁,片段所見佢地去咗參觀明十三陵、天壇、故宮等,而阿靜嘅打扮就貫徹返新歌 不想再假裝 嘅打歌服 (牛仔衫褲)。


第5集


又嚟紅色系列,不過今次對布鞋就襯得啱啦,整體幾活潑同可愛呀!


呢次嘅 <難分真與假>,阿靜喺 <新八國聯軍之役> 入面扮慈禧太后,關目唔錯。


而 <問誰領風SHOW> 環節就播埋淨返嘅北京特輯,繼續遊天安門、天壇同長安大街。


第6集


呢套都襯得唔錯呀!


第7、8集


呢兩集著得最DECENT,黑色真係好難出事,值得一提嘅係,阿靜喺第7集 <神州幸運輪> 入面咁啱提到自己家鄉最出名嘅蘇繡。


最後一集 <難分真與假> 玩 <新岳飛傳>,睇個樣就知阿靜扮岳母啦!


第9、10集


嘩好似初出道嘅容JOEY呀!


第11集


哈哈咁快著返第4集條靚靚藍色花裙,今次仲要襯到絕襯返個深藍露臍裝,想唔讚靚都唔得啦。


第12集


呢套著得麻麻,包得太嵌又有啲累贅咁,不過今集又好搞笑,話說 <神州幸運輪> 入面阿靜想同參賽觀眾講 '撳一撳個燈掣',點知講咗 '近一近',跟住勁細聲補返 '撳...... 撳燈啦',真係尷尬到暈,仲有其他蝦碌嘢架,好似 '來者' 講咗 '賴者','啱晒' 講咗 '沒錯' (無講錯嘅,不過就直接讀咗普通話囉哈哈)。


第13集


大變身! 頭髮再剪短同染返黑,我估係為咗方便拍攝新古裝劇 <白髮魔女傳> 而搞嘅 (究竟阿靜係有幾咁鍾意短髮呢?)。


第14、15集


開始著返最ROUTINE嗰種白色打底衫加吊帶裙,不過啲款就略嫌CASUAL,好似越著越HEA咁 (另,第15集江個阿婆LOOK嚇親我......),不過亦由呢兩集開始阿靜 (因為表現良好?) 被加入去 <問誰領風SHOW> 度一齊主持。


第16集


拿,搞搞套衫,搞搞PAT陰,搞搞個妝,即刻靚返晒。


第17、18集


髮型又轉,睇到阿靜又想MIX啲衫嚟著,第17集上身喺第6集度著過,第18集條 '睡褲' 喺第4集去北京嗰時著過 (其實今次唔著都得呀,條裙望落都夠長)。


第19集


漢堡神偷上身哈哈,不過作為最後一集,又好似著得唔係幾夠咁 (同埋感覺上次次呢啲節目都好虎頭蛇尾咁)......


食住 <江山如此多FUN> 嘅餘勢,阿靜同馬幾個月後再度合作主持旅遊節目 <大江南北> 介紹浙江,遲啲如果有資源再CAP多啲圖比大家睇。

-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

2 comments:

  1. 好久没更新了呀,好像看多一点邹静的老照片

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佛系更新,抱歉久等,緣份到了,自有驚喜,哈哈~

      Delete