January 3, 2015

[1992] 壹號皇庭 (鄒靜 飾 徐麗芳)


好似年頭幾套劇阿靜又回復路人甲乙丙咁,不過音樂椅呢家嘢呢,希望在明天呀嘛,就好似呢套由歐陽震華、陳秀雯、陶大宇、蘇杏璇主演嘅經典劇集 <壹號皇庭>,監製肯比機會阿靜做單元女主角,可以話係繼 <情陷特區> 後阿靜92年嘅代表作。


故事講述好好先生孫季卿忽然墜樓,懷疑遭人凶殺,阿靜呢粒乖女陪後母于楓去差館錄口供。于聲稱孫要錢不遂發癲,自衛之下唔小心推佢落樓。


阿靜好驚阿媽有事但又一臉苦瓜乾咁話自己咩都唔知,陶同蘇都頂佢唔順怕咗佢。


COURT! 睇到阿靜咁誇張嘅表情,就知形勢不妙啦,于分分鐘被判死刑。


世上只有媽媽好,于決心幫阿靜頂罪,希望阿靜可以嫁個好老公同黃德斌重新開始,阿靜良心責備只有不停喪喊。(認得件褸嗎? 呢,<卡拉屋企> 嗰件呢)


到咗結案陳詞,阿靜無上庭,按計劃同黃結婚,陶同蘇睇唔過眼去踩場,軟硬兼施希望阿靜講出真相。


終於阿靜鼓起勇氣返法庭自首,道出頂罪背後悲慘嘅故事......


原來孫人前扮好好先生人後就不斷侵犯阿靜,無奈之下只有搬出去住,點知有次想返去探阿媽,孫又咁啱喺屋企當然又想搞佢啦,推撞之下阿靜就咁拱咗阿爸落樓 (好一個大力士哈哈)。


雖然阿靜最終被判誤殺坐監,但好人有好報,痴心老公黃決定結束晒加拿大啲生意一心等阿靜返出嚟。


<壹號皇庭> 絕對比到機會觀眾睇到阿靜有幾多斤兩。外型方面,開始比心機去扮靚,好似髮型有幾款唔同啦,化妝又執過嚟咁,衫都有好幾件換吓。演技方面,重戲份令阿靜表現到同以往唔同嘅自己,話到比人聽之前一路演啲靚妹八婆佢得,今次深度少少成熟少少有啲發揮嘅角色一樣掂,活潑啲爽朗啲嘅佢得,楚楚可憐啲苦情啲嘅又得,得咗!

-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment