October 3, 2015

[1993] 不可思議星期二 (演出 鄒靜)


做咗歌手之後阿靜似乎好忙,下面呢個由朱慧珊主持嘅靈異節目 <不可思議星期二> 係我暫時能夠搵到阿靜同年拍落嘅一個短劇。


今次阿靜參演 <驚夢> 呢個單元,故事講述賭鬼曾航生賭馬輸淨兩舊水,路經睇相佬想知自己究竟幾時先發達,神算子同佢講凌晨十二點前會有一個大劫,如果過到就大財到手,不過就要損失好多嘢,點知轉個頭真係比佢喺條街度執到一大袋金銀珠寶,返到屋企仲呃老婆阿靜話只係污糟衫褲,阿靜梗係唔信啦,死都要打開嚟睇。


阿靜窮得有骨氣 (好正,佢地兩個都刻意著啲素色恤衫扮寒酸),叫曾快啲拎走不明來歷嘅財物,仲想報警。


點知 '物主' 原來一路跟蹤住曾到屋企,阿靜一打開門就比佢勒住,要曾一手交金,一手還返阿靜 (左下圖睇阿靜幾咁辛苦CHOK個玉女驚驚樣出嚟哈哈)。


金係還咗,而阿靜亦即刻彈開,但曾唔甘心拎起個酒壺一嘢哼落個賊度,佢即刻反擊諗住一嘢拮死曾,點知阿靜呢個好老婆二話不說撲過去捱咗嗰一刀。


曾即刻抱住奄奄一息嘅阿靜趕去醫院。


曾後悔不已之際先醒悟原來要失去嘅就係自己最心愛嘅老婆,於是佢趕返去搵神算子希望救得返阿靜,點知去到先知原來佢已經死咗成半個月...... 結果阿靜返魂乏術。睇到呢度,你可能會問咁都叫過咗個劫呀,咁筆終極大財究竟喺邊呢? 無錯,就係阿靜嗰一百五十萬死亡保險金。


-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

1 comment:

  1. 這是我的專頁祐希的凝望Facebook 專頁,得閒指教吓。https://www.facebook.com/yukikee107?fref=ts

    ReplyDelete