November 3, 2014

[1992] 共闖天涯 (演出 鄒靜)


有睇開之前篇章嘅可能會留意到阿靜同梁藝齡成日都入同一個劇組,好似 <怒海孤鴻><老友鬼鬼> 咁,最搞笑嘅係梁次次都要被逼做小姐,而今次呢套由杜琪峯大導演執導,郭晉安、梁藝齡主演嘅電視電影 <共闖天涯> 亦都唔例外。


喺戲入面梁表面上係小姐同大家姐但其實係臥底,而阿靜就做佢隔離嗰班飛女姊妹,負責喺差館入面大吵大鬧撩交嗌同大呼小叫嗌 '玲姐',值得留意嘅係片中所見梁嘅頭髮越剪越短,而阿靜把頭髮就越留越長,睇嚟阿靜行靚女路線指日可待!

-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment