September 22, 2015

[1993] 金蛇郎君 (鄒靜 飾 月圓)


阿靜派歌出碟期間咁好有新劇配合? 原來係又一倉底貨重見天日,講緊嘅就係由鄭伊健、羅慧娟、尹揚明、彭家麗主演嘅 <金蛇郎君>


今次阿靜出現喺最後一集,故事講到尹同羅拜堂成親,但羅受盡悲痛變得瘋癲痴呆,仲承認心入面一直只有鄭一個,尹一怒之下走去怡香院搵姑娘洩憤,但當然彈三彈四無個睇得上眼,就連傾倒一眾達官貴人嘅台柱阿靜都比佢連番侮辱,話只要月半彎 (羅) 唔要月圓 (靜)。


阿靜無癮擰轉身想走,點知尹忽然發癲斬人 (阿靜交足表情,值得一讚!),最後成個怡香院比佢斬清光。

-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment