February 22, 2015

[1992] 拳賭雙至尊 (鄒靜 飾 豹女友)


電視台密集多產式拍攝,有時拍拍埋埋都唔知幾時出街,而呢套由張衛健、吳剛、江欣燕、歐陽震華主演嘅 <拳賭雙至尊> 相信就係其中一套拍落嘅存貨,睇阿靜個髮型就知,似係91年嗰個唔長唔短嘅ONE LENGTH頭。


故事講到七屆拳王羅莽雖然喺拳賽中打贏後起之秀吳,但輿論質疑勝之不武,羅唔甘心想逼吳再打一次以證實力,於是夾埋女伴阿靜做場大龍鳳逼佢就範,阿靜一招挨身挨勢扮頭暈,吳不虞有詐諗住扶佢埋路邊休息,點知佢忽然變臉大叫非禮,羅再插把口埋嚟加鹽加醋,同佢講家陣明屈你,想無事就去比賽啦,吳只能乖乖投降應承再上擂台決鬥,阿靜即刻改口,同阿SIR耍晒冧話只係一場誤會認錯人。

-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment