July 3, 2016

[1994] 菲胡思亂想音樂會 (嘉賓 鄒靜)


諗咗好耐好無寫呢篇,明明係一個非常珍貴嘅歷史性時刻:阿靜同阿菲碰頭合唱! 但結果竟然有黑歷史嘅感覺...... 講緊嘅係呢個由商台舉辦嘅MINI CONCERT <菲胡思亂想音樂會>


好明顯呢個MINI CONCERT係為咗配合王新碟 <胡思亂想> 嘅宣傳,並為佢年底開鑼嘅處女紅館演唱會做定熱身,而同樣進入新碟宣傳期嘅阿靜就打頭陣做第一個出場嘉賓。


明知只係公司安排旗下藝人做樣,但王依然對阿靜非常殷勤熱情,仲稱佢為 '朋友',兩個不停自HIGH係咁話好開心,王仲好親切咁提阿靜做FAN SERVICE (有歌迷嗌阿靜架!),要問吓自己啲粉絲高唔高興鍾唔鍾意,似乎心情唔錯。


吹完水就揀咗隻佢地兩個偶像嘅歌 情人的關懷 嚟唱,王大方讓賽比阿靜唱先,但今次真係要打阿靜一百大板,學佢話齋呢啲歌佢應該熟到無得再熟,但入到副歌唔知發台瘟定點居然又好似上次唱 抵押 咁入錯拍子唱快咗,今次仲要救唔返尷尷尬尬摞歌詞收場,認真抵打 (不過都算好彩,收音聽唔到有人噓)! 接力嘅王從容不逼氣定神閒唱第二段完全KO阿靜,最後一齊合唱,阿靜把聲聽落響啲夠氣啲而王就一貫充滿個人特色嘅慵懶鼻音,其實大家都唔係咁似對方啫。


以為淨係得阿靜一個咁燸,點知其他嘉賓都好似食錯藥咁齊齊失準,話說之後有首係王同蘇永康、邰正宵、歐陽德勛一齊 '友情' 大合唱 THAT'S WHAT FRIENDS ARE FOR (但又要無阿靜份,反而剪報所見佢應該單獨有同蘇合唱,斷估唔係 從不喜歡孤單一個 掛哈哈) 三把男聲就王轉唱女KEY,明明個個實力派但居然搞到拉牛上樹咁完全老貓燒鬚 (但王依舊心情大靚好似真係好ENJOY個SHOW咁......),究竟嗰日大家發生咩事......


photo credit: 彌敦道人與車@weibo (3 of 6)

-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment